top of page
Zoeken


Van winterplezier naar een afgebrand huis
Het blog waarvan ik dacht (en hoopte) dat die er niet ging komen. Waarom? Simpelweg omdat het onderwerp moeilijk is. Ik ga je namelijk...
4 minuten om te lezen


Mee met Gré. Leuk, maar wie is Gré?
Leuk zo'n site, maar wie zit hier nu eigenlijk achter? Mijn naam is Gré en ik woon samen met Arjen en onze kinderen in het mooie Friese Gorredijk. Ik heb dit jaar 41 kaarsjes uit mogen blazen. Op de meest intensieve/drukke/volle (geef het een naam) dagen zijn er 4 kinderen thuis: Rein uit 2010 (vorige relatie), Siem uit 2011 (zelfde vorige relatie), Tijn uit 2012 (bonus kind) en Lute uit 2018. Lute is er altijd, Rein en Siem de helft van de week en Tijn om de week een weekend
2 minuten om te lezen
bottom of page